Monday 7 January 2013

sikap yang memberi pengajaran.


holaa readers semua...
it's bad day yesterday..
know what? someone got killed me at the day..
ssoooooooooo bad !
surpose to be at the day ada PHOTOSHOOT PRE-WEDDING before "their" wedding but i don't know why just because of them we got something hard time!
oohh damn !!
bukan apa.. kami dah bagi masa tok anda and siap bagi peluang tok anda pilih sendiri masa lagi, anda berjanji dgn kami tapi anda mungkir! 
ingat kami ni xd kerja lain ke selain nak tggu anda berdua?
disebabkan anda byk benda become STUCKSSSS!
lepas tue dah xd MULUT?KREDIT? ke nak inform kami? kedekut sgt ke? harap aja pakai Handphone mahal tapi xd kredit sila cmpak hp uh ke longkang g sng laaaa.
buat kami cam kuli batak anda pulaaa.. pe benda? janji yee pagi.last2 anda postpone after that anda boleh pulakk wt xtw kan?  kami juga la kena contact anda? hampeehh tol! kau y nak kahwin ke kami y nak kahwin ni? this week dala wedding anda, payment pun xbayar habis lagi. pe cer?
xpaham tol dgn orang y jenis cmnew..
berjanji pandai tapi xtunaikan?
the reason why saya tuliskan cerita disini bukan apa,bukan nak mmburukkan org tapi fikirlaa.. bukan anda sorang je byk kerja kami juga sama.. jgn disebabkan anda orang lain dpt EFFECT cmnew, andaikan lah kami ade kes emergency tapi sebab anda kami terpaksa lepaskan hal penting tue, kami ada komitmen lain juga... bagi la sedikit toleransi kat kami..
tahulah CUSTOMER ALWAYS RIGHT tapi agk2 laa..
jgn hanya tahu guna perkataan tue tok buat anda sorang je puas hati. cuba diri anda kt tmpt orang tue, bukan senang nk bg sesuatu y memberi manfaat kpd smua dan memuaskan kehendak pelanggan anda. jgn jadi terlalu cerewet. okay?
hope anda semua dpt sikit pengajaran dari cerita ini..
thanks.

done, neyss.


No comments: