Tuesday 13 September 2011

happy birthday to me!

assalammualaikum..

hye peeps!(macam biasa la,even xd owg bace..wt2 aje la..)
da lme seyh xupdate blog ni..

kali ini story yeee ialah.

*HAPPY BIRTHDAY TO ME*

pada 12 SEPT 2011 (semalam)
dgn rasminya saya telah berumur 19tahun!yeyeh!
alhamdulillah..panjang umur sehingga sekarang..

nk thx gak pada y sudi wish dan doakan utk saya..
thx gak pada my cute mute baby boy coz celebrate my birthday..
seyes happy glerr an dia..

okla..

jum view-view skit moments semalam..

whoaa..kotak beso an?hdiah own best!

ouhh...cuba teka pe y saya pegang uh?

eee!biawak jaat!xuke2!!!curi hadiah saya.. sob...

hdiah kena nyorokkan..mne g ek?

nih la kad y dibuat sendiri oleh lalinx saya..sweet an dia?


nih y pling terbaikkk dia bg!tepung ouhh...mmg sgt best kena cmpy melekat at bulu mata..nih masa cmpy uma..nasib baik..


kla.. 
best sgt2 moment nih..
xkn pena lupakan smpi bila..

thx to u syg!love sooo much!







No comments: