Tuesday 26 July 2011

semoga bahagia

assalammualaikum..

lagi hari sedih aku melanda..
kali nih aku diberi dugaan g..
si-dia nk pergi tinggalkan aku..
jauh dr aku..
da xd g ke ruang tok aku dlm hati dy?
benar2 ke dy kan bahagia bila tanpa aku kelak?itukah jaminan ye?
yeee..
itu keputusan dy..aku kena terima dgn ikhlas..
aku xley pentingkan diri sendiri..


to : MOHD AFIQ B MOHD RIDZA..
semoga abg bahagia tok selamanya..
mel doakan abg..insyaallah..
sumpah!
mel cintakan abg..syangkan abg seikhlas aty..
mel mnx maaf ats salah n silap mel sepanjang perkenalan kite..
mnx halal semua..
mel hargai semuanya...
dlm 4thun nih..
mel happy sgt2 an abg..
percayalah abg seorang lelaki y perfect y mel kenal..
terima kasih ats semuanya abg..
kenangan kite adlah kenangan terindah dlm hidup mel..
loving u until i die..




ikhlas..
neyss..
semoga dikau bahagia..



2 comments:

| CikMatahari | said...

banyak kan bersabar. mungkin ada hikmah di sebalik yg berlaku ini. be strong dear. :)

IQEISYA's story said...

@| RoziAhmad |
thx~ :)