Saturday 25 June 2011

hari-hari hidupku..

assalammualaikum..

"hari-hari hidupku.."
setiap hari kadang2 kita akan melakukan perkara yang sama bukan?
seperti juga aku..
kehidupan aku mula berubah bila menjejakkan kaki disini..
seorang disini tanpa yang tersayang..
yeah..
itu akan berlaku pada mana2 orang yang hidup berjauhan dengan keluarga.
bukan apa,menimba ilmu..
berkorban apa pun..ilmu itu penting dicari..
tetapi.
xselamanya kita akan keseorangan..
jika dulu..ini wajah2 yang setia menemani aku..


(banyak g pix sebenarnya dengan family)

dulu ini la wajah2 y selalu dihadapan mata aku..
sekarang,
hidup aku dikelilingi oleh rakan2 y dtg dri pelbagai asal..
namun itu semua menjdi peneman dalam hidup aku kini..
wajah2 y selalu membuat aku xmerasa sunyi disini..
menyedarkan aku bahawa realiti kehidupan berdikari..
kini..
sudah 7bulan aku disini..
rindu tetap pada wajah2 kesayangan aku..
hidup berdikari perlu dalam diri seseorang agar menjadikan diri kita seorang y matang dan tabah dalam apa jua rintangan dan dugaan yang bakal melanda..

inilah wajah peneman hidupku..
dengan rakan2 y menceriakan hidupku..


kini kami rakan..
terima kasih kepada siti nadia,farahain,rosyada aiza..
kowunx mmg best!
-BEST FRIEND-

hidup mesti diteruskan walau apa jua keadaan..
semoga aku dan rakan2 berjaya dlm menghadapi kehidupan sebagai seorang pelajar..
insyaallah..
segulung ijazah kami impikan..

-the end-
iqeisya

No comments: